Ak parti chp iyi parti mhp mikail pelit cem parlak
DOLAR
8,4396
EURO
10,0747
ALTIN
492,32
BIST
1.393
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Malatya
37°C
Perşembe Sıcak
38°C
Arapgir’in yöresel lezzetlerinden Tandır Kebabı Türk Patent ve Marka Kurumu’nun onayıyla tescillendi.
Malatya İl Jandarma Komutanlığı tarafından, kentte ikamet eden şehit aileleri, gazileri ve gazilerin ailelerini ziyaret etti. Yılbaşı nedeniyle Malatya İl Jandarma Komutanlığı görevlileri, kentte yaşayan 80 şehit ailesi 30 gazi ve ailesini ziyaret etti. Ziyarette aileler için hazırlanan çikolata hediye edildi. Aileler yalnız bırakılmadıkları için memnuniyetini dile getirdi. Jandarma da,...
DEVA Partisi Malatya İl Başkanı Onur Güneş 2020-2021 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle ilgili mesaj yayınlayarak iyi tatiller diledi. Güneş, “Pandemi gölgesinde devam eden 2020-2021 eğitim öğretim yılı sona erdi. Uzaktan eğitim sürecinde öğrencilerin eğitiminden ödün vermeden  okulu eve taşıyan öğretmenlerimize, okul bahçesinden, sıralarından uzun bir süre ayrı kalarak evlere...
2021 Yılı Muhtarlar Koordinasyon Toplantısı’nın dokuzuncusu, Yeşilyurt İlçesi’nde Büyükşehir Belediye Başkanı Selahattin Gürkan ve muhtarların katıldığı toplantıyla gerçekleştirildi. Büyükşehir Belediyesi Nikâh Sarayı’nda yapılan toplantıya, Gürkan’ın yanı sıra, AK Parti İl Başkanı İhsan Koca, Yeşilyurt Belediyesi Başkanvekili Oktay Özevren, AK Parti Kadın Kolları Başkanı Özlem Pelitoğlu, Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Cemal...

MHP İl Başkanı ve Yönetimi’nin esnaf ziyaretleri sürüyor

Milliyetçi Hareket Partisi Malatya İl Başkanı ve Yönetimi, yoğun başladığı haftayı aynı yoğunlukla kapattı. Önceki gün Küçük Mustafa Paşa Mahallesi’nde esnaf ziyaretleri yapan MHP İl Teşkilatı, bugün de Fırat Mahallesi’ndeki
esnafları ziyaret etti.

Başkan Samanlı, “Tüm gün yoğun tempoda çalışıyor, yoruluyoruz; fakat esnafımız ile bir araya gelmek tüm yorgunluğumuzu alıyor.
Bizi güler yüz ve yoğun ilgi ile karşılayan her bir vatandaşımızdan ayrı bir güç ve elektrik alıyoruz. İşte bu, her şeye değer.” dedi. Başkan Samanlı’nın diğer açıklamaları şöyle;
MALATYALIYIZ, MALATYA İÇİN ÇALIŞIYORUZ
“ Milliyetçi Hareket Partisi Malatya İl Teşkilatı olarak çıktığımız bu yolda, Malatya’mızın sorunlarını takip etmek ve çözümlerine muvaffak olmak için çalışmalarımıza tam gaz devam ediyoruz. Tüm gün yoğun tempoda çalışıyor,
yoruluyoruz; fakat esnafımız ile bir araya gelmek tüm yorgunluğumuzu alıyor. Bizi güler yüz ve yoğun ilgi ile karşılayan her bir vatandaşımızdan ayrı bir güç ve elektrik alıyoruz. İşte bu, her şeye değer. Malatyalıyız, Malatya için çalışıyoruz. Herkes en iyi bildiği şekilde hizmet etmeli, bizler de bu fikriyat ile vatandaşımızın sesi, sözü olmaya gayret ediyoruz. Biliyoruz ki; şehirde tahsis etmek istediğimiz nizam için her bir vatandaşa gerekirse teker teker ulaşmalıyız. Bunun için ben ve yönetim kurulundaki kıymetli dava arkadaşlarım meydanlardayız. Genç-yaşlı, büyük-küçük demeden herkesle istişare ediyor; vatandaşımızın isteklerini ikinci plana atmıyor, tam tersine izleyeceğimiz
stratejilerin merkezine koyuyoruz.

İKİ GÜNE YÜZLERCE ESNAF ZİYARETİNİ SIĞDIRDIK

Dün Küçük Mustafa Paşa Mahallesi’nde ziyaretlerde bulunduk. Mahallemizin değerli muhtarı Sayın Koray Özdemir ile esnaf ziyaretleri yapıp, hasbihal ettik. Zor bir dönemi geride bırakan ve halka hizmette en yoğun dönemlerine giren;  misafirperverlikte sınır tanımayan, güler yüzü ile bizlere güç veren esnafımızın ilgi ve alakasından ötürü müteşekkiriz. Bugün de TOKİ Gelincik Tepesi 1. Etap 678 konutun anahtar teslim törenine Yönetim Kurulumuz ve Battalgazi İlçe Başkanımız ile birlikte katılım sağladık. Başta Cumhurbaşkanımız olmak üzere, emeği geçen herkese teşekkürlerimizi ilettik. Kura çekimlerimizin nihayete ermesiyle birlikte rotamızı Fırat Mahallesi’ne çevirdik. Mahalle muhtarımız Sayın Nihat Biner’in eşliğinde, esnaf ziyaretlerinde bulunduk ve adeta tazelendik. Bize karşı takındıkları tavırdan ötürü gerek mahalle sakinlerine gerekse esnafımıza teşekkür ediyoruz. İlginize ve sevginize layık olmak için yanınızda olmaya devam edeceğiz. Ticari ahlak ve prensiplerinden taviz vermeyen esnafımız, Milliyetçi Hareket Partisi’ne olan güvenlerini ve kurdukları sarsılmaz bağlarını bir kez daha gösterdi. 2 günde yaklaşık 400’e yakın esnafımızı ziyaret ettik. Elbette bununla da kalmayacak, en kısa sürede tüm mahalle ziyaretlerimizi tamamlayacağız. Bunun için, Malatya genelinde 13 İlçemizde tüm teşkilatlarımız ve kadın kollarımız saha çalışmalarına tam gaz devam ediyor.”